• گارانتی تنها شامل ایراداتی است که به صورت طبیعی و بدون دخالت پذیرنده برای پایانه فروشگاهی پیش آمده و لازم به ذکر است، دستگاه آب خورده، ضربه خورده، شکسته، خطای انسانی، آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق، قرار گرفتن در معرض آتش و حرارت و همچنین مشکلاتی از قبیل بازکردن دستگاه توسط مشتری خارج از گارانتی محسوب میشود.
• دستگاههای خارج از گارانتی در صورت تعمیر، با هماهنگی مشتری واخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
• ارسال پایانههای فروشگاهی توسط پست یا تیپاکس به انتخاب مشتری به سراسر کشور و پیک در استان تهران و البرز صورت میگیرد و شرکت هدایت هوشمند در قبال تاخیر احتمالی زمان ارسال از سوی آنها مسئولیتی نخواهد داشت.
• در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریست داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد ، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ندارد و مسئولیت حفاظت و تهیه نسخه کاغذی گزارش تراکنش ها برعهده مشتری می باشد.
• در حالت عادی حداکثر مدت زمان انجام فرایند تعمیرات بر روی پایانه فروشگاهی بین ۷۲ الی ۹۶ ساعت کاری از زمان تحویل دستگاه به واحد خدماتی می باشد.
• مشتری موظف است که بسته خود را نزد مامور پست یا تیپاکس باز کرده و تحویل بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا آسیب دیدگی جعبه آن را در نزد مامورتحویل دهنده صورت جلسه نمایند و در اسرع وقت به شرکت هدایت هوشمند اطلاع دهد ..
• مشتری موظف به بررسی فیزیکی، کنترل مشخصات فنی و سریال دستگاه در هنگام دریافت دستگاه تعمیر شده از هدایت هوشمند میباشد.
• حمل و ارسال کالا به مراکز گارانتی در دفتر تهران و تمام نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور به عهده شرکت می باشد.
• چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
• تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا به عهده کارشناسان شرکت خواهد بود.
• مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح به عهده فرستنده می باشد. شرکت هدایت هوشمند هیچگونه مسئولیتی در قبال باتری، شارژر، سیم کارت و دیگر اقلام جانبی را در صورت ارسال، نمی پذیرد.
• استفاده از انواع آداپتور و باتری غیراستاندارد که سبب آسیب داخلی دستگاه شده ،موجب ابطال گارانتی میشود.
• هرگونه تلاش جهت نرم افزار مخرب و غیرمجاز بر روی پایانه فروشگاهی که مورد تایید شرکت هدایت هوشمند نمی باشند ، پیگرد قانونی داشته و موجب لغو گارانتی دستگاه می شود.
• اقدام به نصب هرگونه اسکیمر وابزارهای کپی کارت های مغناطیسی که بر اساس قوانین جاری کشور , پول شویی و فرار از مالیاتی محسوب می گردد ، پیگرد قانونی داشته و موجب لغو گارانتی دستگاه می شود..
• ضمناً شرکت هدایت هوشمند مختار است به استناد دستور بانک مرکزی , شاپرک و مقام عالی قضائی یا پلیس امنیت فضای مجازی اقدام به قطع خدمات دستگاه نماید.
• براساس الزامات مطرح شده از سازمان نظارت و توسعه شرکت شاپرک، هیچ پایانه فروشی نباید در خارج از کشور فعالیت داشته باشد و خروج دستگاه از مرز کشورغیر قانونی بوده و موجب ابطال گارانتی پایانه فروشگاهی می شود.